הצהרת נגישות רשת לג'נדה

עקרון היסוד של חוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות קובע כך – "זכויותיהם של אנשים עם מוגבלות ומחויבותה של החברה בישראל לזכויות אלה מושתתות על ההכרה בעקרון השוויון, על ההכרה בערך האדם שנברא בצלם ועל עקרון כבוד הבריות."

מטרתו של חוק שוויון היא להגן על כבודו וחירותו של אדם עם מוגבלות ולעגן את זכותו להשתתפות שוויונית ופעילה בכל תחומי החברה.

רשת לג'נדה רואה עצמה מחויבת למתן שירות נגיש לאנשים עם מוגבלות באופן שוויני מכיל ומכבד ברוח רוח שוויון ובהתאם לתקנותיו.

אנו דוגלים במתן שירות שוויוני ונגיש לכל לקוחות החברה באשר הם ומתחייבים לתת מענה ולספק כל התאמה אפשרית כדי להגשים עקרון זה.

כחלק מתהליך ההנגשה ברשת ביצענו את ההתאמות הבאות:

נגישות אתר האינטרנט

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר


  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • עמידה בדרישות תקנות נגישות השירות (2013)
  • התאמה לדרישות ת"י 5568 ברמה AA
  • פירוט המלצות חווית גלישה מיטבית

נגישות אתר האינטרנט

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • עמידה בדרישות תקנות נגישות השירות (2013)
  • התאמה לדרישות ת"י 5568 ברמה AA
  • פירוט המלצות חווית גלישה מיטבית

נגישות סניפים

פירוט ההנגשה מופיעה בדף כל סניף.

  • כניסה נגישה – בכל הסניפים שכניסתם מוגבהת ממפלס הרחוב הותקן רכיב משופע תקני המאפשר כניסה לאדם המתנייד בכיסא גלגלים.
  • דלפק נגיש- בכל סניפי הרשת גובה דלפק ההגשה תקני ומאפשר קבלת שירות נגיש
  • מושבים נגישים – בכל סניפי הרשת לפחות 10% מהמושבים הם נגישים – עם משענות יד וגב תקניות.
  • שולחנות נגישים – בכל סניפי הרשת יש לפחות 5% שולחנות נגישים (ולא פחות משולחן אחד) המאפשרים ישיבה עם כיסא גלגלים.
  • מערכת עזר לשמיעה – בכל סניפי הרשת יש מערכת עזר לשמיעה
  • הדרכת עובדים – כל עובדי הרשת שנותנים שירות עוברים הדרכה חוויתית לצורך שיפור השירות
  • שילוט ואמצעי אזהרה והכוונה – בכל סניפי הרשת הותקנו מדבקות אזהרה ע"ג זכוכית ושילוט נגיש לפי הצורך.

הנגשת הרשת

  • רכז נגישות – לרשת מונה רכז נגישות בתפקיד ניהולי שעבר הכשרה כנדרש בתקנות. רכז הנגישות מתייעץ באופן קבוע עם מורשה נגישות חיצוני – אדר' ארז גלבגיסר, מורשה נגישות מתו"ס ושירות.

 

פרטי רכז הנגישות מפורסמים כאן :

שם : יואב גולדברג

טלפון: 054-2889173  

מייל: yoav@legenda.co.il

 

  • הנגשת מוקד פניות טלפוני – המוקד הטלפוני הונגש והותקנו חלופות לשיחה טלפונית – פניה במייל.
  • יידוע והדרכת עובדים – כל עובדי הרשת עוברים הדרכה מסודרת ע"פ תוכנית הדרכה שאושרה ע"י מורשה נגישות שירות. כל עובדי הרשת עוברים יידוע בדבר חוק שוויון והוראותיו הרלוונטיות מיד עם כניסתם לתפקיד ואחת לשנה לפחות.
  • נהלים – רכז הנגישות מעדכן את נהלי הנגישות ברשת אחת לשנה לפחות תוך התייעצות עם מורשה נגישות חיצוני במידת הצורך.

 

נשמח לכל פניה לשיפור השירות הנגיש

בברכה,

 

רכז הנגישות